Guestbook

captcha Opište text z obrázku

* údaje jsou povinné

Fabrika Pizzerie Bowling | úterý 15. února 2011, 18:01
Dobry den,musim uznat,ze jste nas prekvapil.Malokdo dnes dovede priznat vlastni chybu a omluvit se.Mate muj respekt.Co se tyce objednavek na urcitou hodinu(treba firemnich)nemame s tim problem a radi vyjdeme samozrejme vstrict.Kdyby jste do budoucna potreboval vykryt takovou objednavku,potrebovali bychom to samozrejme vedet den dopredu a pak neni problem objednavku dorucit ihned po 11te hodine.S pozdravem Pavel Marek
Jirka | úterý 15. února 2011, 11:43
Dobrý den, v tom případě se jedná o mou chybu, neuvědomil jsem si že otevíráte v 11:00, volal jsem s předstihem, protože jsem po předchozích zkušenostech dopředu počítal s delší dodací lhůtou a pizzy jsme do firmy potřebovali nejpozději do 12:00. Po napsání komentu jsem to znovu nezkoušel. Tímto se Vám a Vašim zaměstnancům OMLOUVÁM za nařčení.
Fabrika Pizzerie Bowling | středa 9. února 2011, 17:36
Dobry den,dekujeme za Vas nazor.Pro kontrolu Vasi stiznosti by bylo dobre aby jste nam uvedl,ze ktereho a na ktera cisla jste dnes volal abychom to mohli prosetrit.Nicmene si dovolim pochybovat o Vasich tvrzenich.Jiz to co uvadite,ze jste dnes volal po 10minutach celkem 40 minut a vase stiznost byla napsana v 11:13,otevirame v 11:00,do te doby objednavky nebereme,personal se venuje priprave restaurace.Provozni je v restauraci cely den a po cely den kontroluje chod restaurace vcetne rozvozu.Samozrejme se muze stat,ze Vam na poprve telefon personal nevezme,coz se z duvodu obsluhy zakazniku obcas stava.Doporucuji nechat vyzvanet dele nebo zavolat znovu.Co se tyce casu doruceni objednaneho jidla,snazime se dorucovat co nejdrive,minimalni doba doruceni po městě je 30 minut od objednani(kazde jidlo vyrabime,nic neni predvyrobeno,atd).Samozrejme zákazník musí vzdy dostat informaci za jak dlouho bude jidlo ktere si objednal doruceno a v ten cas ho musi dostat.Pokud Vam obsluha rekla ze Vase objednavka bude dorucena za 1,5 hodiny bylo to z duvodu dalsich objednavek pred Vami.
S pozdravem Pavel Marek
Jirka | středa 9. února 2011, 11:13
9.2.11. Pizza je dobrá bohužel, pokud si chci objdednat na výše uvedených tel. číslech, nikdo to nebere a pokud se dovolám, ale to se bohužel nestává moc často (za posledních 14 dní sem mi to ze 4 pokusů povedlo pouze 1x , ale s čekací dobou 1,5h) Dnes jsem se zase nedovolal, zkoušel jsem to cca po10min. asi 40minut, proto také píšu sem do questbooku, když nejste schopní nějakou službu poskytnout tak jí nenabízejte. Nevím v čem je problém, možná v zaměstnancích. Přeju hodně zdaru a zatím se pokusím obejít u konkurence.
Fabrika Pizzerie Bowling | neděle 23. ledna 2011, 20:36
Dobrý den,vážíme si toho,že se Vám v naší restauraci líbí a současně děkujeme za Váší
pochvalu.
Karel | neděle 23. ledna 2011, 00:13
Dobry den, ja jsem v pizzerii na vysost spokojeny. Bydlim v Praze a takovyhle luxus a zachazeni tam tedy rozhodne kolikrat nebyva. tady mame cela rodina pocit, ze nejsme nekdo, kdo uz zase otravuje, ze vubec prisel, ale ze jsme vitani zakaznici. povazuji hlavne za bezvadne: zdarma wifi, domaci chleb s maslem (vetsinou se jinde uctuje 15-40kc!), zdarma rozvoz, kafco lavazza (manzelka si chvali cely servis a vodu ke kave zdarma- neni jinde samozrejmosti). kdyz objednam pro deti palacinku, tak nedostaneme oschly polotovar... take kdyz prijdeme domu, nejsme citit kuchyni ani kourem. fandim celemu teamu a jen tak dal!
Fabrika Pizzerie Bowling | sobota 22. ledna 2011, 18:34
Dobry den,dekujeme sl. Mise i pani Pilařové za pochvalu a uznani.Snazime se,aby vsichni zakazníci u nas byli spokojeni.:)
Pilařová | pátek 21. ledna 2011, 15:55
Dobrý den,chtěla bych oponovat sl.Lucii. Do Fabriky chodíme celkem pravidelně a nikdy jsme neměli žádný problém.Občas si i necháme zavést jídlo do práce a také se spokojeností. Váš personál je vstřícný a jídlo výborné. Je jasné že jsou tu samá negativa,proto že lidé neumějí chválit. Tímto chválím personál Fabriky a ubezpečuji že i nadále Vás rádi budeme navštěvovat.
Lucka | čtvrtek 20. ledna 2011, 17:46
vážený pane Pavle Marku, je zřejmé ,že Vám číšník/číšnice neuvedl/a pravdu.To, že v kuchyni je jeden kuchař a ,že se dělají rozvozy pizz,proto se tak dlouho čeká, Vaše číšnice zopakovala několikrát.Personál se neomlouval, sdělil,že je vše v naprostém pořádku a to,že se člověk dožadoval donešení jídla současně nebo s omlouvou, zda Vám nebude vadit, že jedno jídlo bude později.....to se nestalo.Bylo by to na místě.Když víte přesně v kolik jsme dorazili, tak byste přesně měl vědět, jak dlouho stáli gnocchi na stole u pece, jak dlouho leželo pití na baru, o které jsem si museli říci:-(( Nám nebylo sděleno, že je více zakázek a může to trvat a znova připomínám, jen o té jedné kuchařce a že se rozváží i pizzy.......a připomínám , restaurace nebyla plná!!!Co děláte po té co tam máte plno???? Zřejmě se nevaří, hraje se pouze bowling a možná tak jednou za večer si můžete objednat pití, toť vše. Omluva byla pouze od Vašeho managera, který po naší výzvě, kdy jsem si ho vyžádali zavolat ,musel tuto situaci samozřejmě řešit. Jinak při závěrečném placení, kdy jsme gnocchi neměli nám byli samozřejmě účtovány.A to byla poslední kapka .....¨ Jen tak dále!!!!!!
Míša :) | čtvrtek 20. ledna 2011, 16:28
Hezký den, chodím do Fabriky jíst minimálně jednou týdně a nikdy se mi nestalo, že by na mě personál zapomněl nebo dělali, že mě nevidí. Jsem strašně spokojená i s jídlem co dělají. Proto se divím za komentáře, které tady čtu... Rozhodně budu chodit dále a říkat dalším lidem, že je to tu výborné. Jinak kdo má rád saláty.. tak zkuste Římský .. nejlepší v HB :)
Fabrika Pizzerie Bowling | středa 19. ledna 2011, 23:55
Važená paní/slečno Lucko,děkujeme za Vaši stížnost a kritiku.Na základě Vašeho podnětu jsme provedli interní šetření.Bohužel jsme shledali,že 70% Vaší stížnosti se nezakládá na pravdě a Vámi uváděná pochybení jsou zkreslená.Zrekapituluji tedy průběh celé Vaší návštěvy:
Příchod do restaurace v 13:40,obdržení jídelního lístku v 13: 44 a objednávka kávy a toniku,otevření vašeho účtu 13:46 změna stolu 13:50,uzavření Vašeho účtu 14:29 – není tedy pravda,že jste čekali 10 minut od vstupu do restaurace než si Vás někdo všimne a dalších 10 minut než jste dostali objednané pití.
Souhlasím s Vámi,že Vámi objednané polévky měly být doneseny před hlavním jídlem.Bohužel brigádník,který objednával Vaše jídla zapomněl tuto skutečnost sdělit pizzaři a Vaše pizza byla tím pádem vyrobena dříve.Na základě této skutečnosti se Vám vrchní omluvila a nabídla storno objednaných polévek.Jedna polévka byla na základě Vašeho přání stornována,druhou si Váš partner přál nechat.Z tohoto důvodu čekaly Gnocchi,objednané Vaším partnerem,na zapečení - až Váš partner dojí polévku.
Není pravda,že by Vám personál říkal ,, co by jste chtěli,když je v kuchyni jedna kuchařka,, pouze jste byli upozorněni,že v kuchyni je více objednávek před Vámi a z tohoto důvodu bude Vaše objednávka trvat déle.To samozřejmě standartně sdělujeme zákazníkům,aby se mohli rozhodnout zda nezmění objednavku.Obsluhující personál se Vám několikrát omluvil za způsobené problémy a to včetně manažera a už vůbec Vám nikdo nenadával nebo se k Vám choval arogantně.Zmiňujete problém,že jste nedostali obě hlavní jídla současně.Bohužel výroba pizzy a jídla z kuchyně se děje na dvou navzájem odloučených pracovištích - není možné sladit časově.Tato praxe je stejná i v předních pražských pizzeriích.
Závěrem bych se chtěl omluvit za pochybení našeho personálu, která zmiňuji výše.
S pozdravem Pavel Marek
LUCKA | úterý 18. ledna 2011, 21:17
DOBRÝ DEN, NEPATŘÍM K LIDEM CO SI STĚŽUJÍ,ALE TOHLE BYLO MOC I NA MNE. KDYŽ JSEM SI SEDLI KE STOLU,TAK ASI PO 10 MIN,KDY JSME BYLI ROZHODNUTI ODEJÍT ,SI NÁS KONEČNĚ VŠIMLA SERVÍRKA.PŘINESLA JÍDELNÍ LÍSTEK A OBJEDNALI JSME SI PITÍ.PO DAŠÍCH 10 MIN SE NIC NEDĚLO, TAK JSME SI PŘESEDLI BLÍŽE KE KUCHYNI,ABY SI NÁS NĚKDO VŠIML A MOHLI JSME SI OBEJDAT JÍDLO.PAK ŠEL KOLEM K VEDLEJŠÍMU STOLU ČÍŠNÍK, TAK JSEM HO POŽÁDALA ZDA SI I MY MŮŽEME KONEČNĚ OBJEDNAT.JINAK V RESTAURACI JSE BYLI 4 STOLY PLNÉ. OBJEDNANÉ PITÍ MEZITÍM STÁLO NA BARU,POŽÁDALA JSEM ZDA BY NÁM TO PITÍ MOHL DONÉST.OBEJDNALI JSME SI 2X POLÉVKU,PIZZU, GNOCCHI. PO DALŠÍCH 15 MIN. SE KONEČNĚ ZAČALO DÍT VESELO.DOSTALA JSEM PIZZU, PŘI DOTAZU KDE JE POLÉVKA,ZDA BY NEMĚLA BÝT PŘED HLAVNÍM JÍDLEM, TAK MI BYLO ŘEČENO ,JAKOU VLASTNĚ TO POLÉVKU JSEM CHTĚLA…ŽÁDNÁ OMLOUVA…. …POLÉVKU JSEM ZRUŠILI. CHTĚLI DONÉST I TO DRUHÉ JÍDLO PRO DUHÉHO, ABYCHOM MOHLI JÍST SOUČASNĚ, COŽ ASI VE VAŠÍ RESTAURACI NEVĚDÍ,APOSŇ SE TAK TVÁŘILI. CO SE NEDĚLO, PO DALŠÍCH 10 MIN PŘIŠLA POLÉVKA?.TAK JSEM SE OZVALI, ŽE JSEM POLÉVKU ZRUŠILI, ALE AŤ NÁM JÍ TAM UŽ NECHAJÍ A PŘINESOU TY GNOCCHI.ČÍŠNICE ŘÍKÁ ONY SE ZAPÉKAJÍ HNED TO BUDE.PO DALŠÍCH 5 MIN VIDÍM JAK U PECE NA KRAJI STOLE LEŽÍ MISKA S GNOCHCAMA.ČÍŠNICE NÁS UJISTILA,ŽE GNOCHCI SE ZAPÉKAJÍ.A TO JSEM NEVĚŘILA VLASTNÍM UŠÍM A I OČÍM,NEB UŽ STÁLY NĚJKOU DOBU NA STOLE MĚLI SE TEPRVE ZAPÉKAT,COŽ PAK TAKÉ UČILNILICHTĚLI JE DÁT JĚŠTĚ ZAPÉCT A V TOM JSEM ŘEKLI,ŽE UŽ JE NECHCEME.PŘI KAŽDÉM DOTAZU NÁM BYLO ŘEČENO…CO BYSTE CHTĚLI V KUCHYNI JE JEDNA KUCHAŘKA A JĚŠTĚ TU DĚLÁME ROZVOZY PIZZ, TAK TO CHVÍLI TRVÁ… KDYBY SE PERSONÁL SLUŠNĚ OMLUVIL,ŽE PŘINESOU PIZZU A TO DRUHÉ ZA CHVÍLI ZDA NÁM TO NEBUDE VADIT A CHVÍLEMA SI VŠIMALI, ŽE JIM SEDÍ ZÁKAZNÍCI, BYLO BY TO FAJN… JAKÝ KOLIV DOTAZ SE OBRÁTIL PROTI NÁM A JŠTĚ JSE VLSTNĚ DOSTALI VYNADÁNO, ŽE NĚCO CHCEME!!!! PŘI OMLUVĚ OD VAŠEHO VEDOUCÍHO ČÍŠNICE NEUSTÁLE S NÁMI HOVOŘILA,REMCALA I PŘES UPOZORNĚNÍ VEDOUCÍ, ŽE MÁ MLČET!!!!! NO SPÍŠE NÁM SLUŠNĚ NADÁVALA, ŽE VLASTNĚ BYLO VŠE V POŘÁDKU,ŽE NECHÁPE CO MÁME ZA PROBLÉM…KDYŽ SE VLASTNĚ ROZVÁŽÍ PIZZA A JE TAM POUZE JEDNA KUCHAŘKA…. DIVÍM SE,ŽE I NA DÁLE MÁTE NĚJAKÉ ZÁKAZNÍKY A FUNGUJETE.. A NEBO TAM CHODÍ JĚŠTĚ LIDI, KTEŘÍ TAM JĚŠTĚ „BOHUŽEL“NEBYLI TAK JAKO MY!!!!VYMĚŇTE SI PERSONÁL.PO PŘEČTENÍ DALŠÍCH NÁZORŮ SE MOC NEJSEM DALEKO OD PRAVDY......JE NÁS VĚTŠINA NESPOKOJENÝCH ZÁKAZNÍKŮ!!!!
Fabrika Pizzerie Bowling | čtvrtek 6. ledna 2011, 22:10
Vážená paní Doležalová,děkujeme za Váš názor a kritiku.Vzhledem k tomu,že kritizujete více věcí pokusíme se reagovat postupně na všechny.Vážíme si,že jste nebo jste byla naším hostem a budeme se snažit prošetřit pochybení našeho personálu.Velice bychom ocenili,pokud by jste si vzpomněla na přesné datum popřípadě přibližnou hodinu,kdy se kritizovaná situace Vám popř. Vaší kolegyni stala.Nyní již k vysvětlení jednotlivých bodů: snažíme se,aby všechna objednaná jidla (v restauraci i na rozvoz)byla dodaná co nejdříve.Každý zákazník musí při objednávce obdržet informaci do kdy bude jím objednané jídlo dodáno.Může se samozřejmě stát,že při velkém souběhu objednávek z restaurace a rozvozů trvá dodání jídla mimořádně i dvě hodiny.Každé jídlo vyrábíme,nic není předvařeno.Nicméně pokud dostanete informaci,že jídlo bude v určitý čas,tak ho nejpozději v tento čas musí zákazník dostat.Pokud tak nebylo učiněno je na místě okamžitá reklamace.Co se týče objednávky Vaší kolegyně dovolím si nesouhlasit s tvrzením,že by někdo z personálu odmítl dovézt pizzu s odůvodněním,že musí počkat na více objednávek.Běžně vozíme objednávky po jedné pizze nebo jídle a proto není důvod pozdržovat objednávky.Opět by nám velice pomohl fakt pokud by si Vaše kolegyně vzpomněla na datum a čas objednávky,abychom to mohli prošetřit.Všeobecně doporučuji provézt reklamaci ihned telefonicky.Závěrem bychom se chtěli omluvit za pochybení,Vaší kritiku samozřejmě prošetříme.S pozdravem Pavel Marek
Jana Doležalová | čtvrtek 6. ledna 2011, 00:09
Dobrý den, původně jsem to nechtěla řešit takhle přes guestbook, ale jelikož se nashromáždilo více výhrad vůči vaší restauraci, dovolila bych si podotknout situace, s kterými jsem byla nespokojená. Byla jsem pravidelnou návštěvnicí vaší restaurace, ale po změně kuchaře musím podotknout, že naposledy když jsem si dávala pravidelně "Fabrika Speciale" bylo toto jídlo (ač neúměrně cenně) opravdu obyčejné, bez chuti, než jako obvykle. Pouze přísady dané do sebe. Asi před 3 týdny o víkendu jsem si objednala pizzu a bylo mi řečeno, že bude až za 2h - ok. Pizza ale prijela po 3 hodinách - studená a ani nebyla nakrájená, jak jsem doposud vždy dostávala. Než jsem ji nakrájela, vychladla naprosto. Moje kolegyně z práce nedávno volala na objednání pizzy, také o víkendu a bylo jí řečeno, že pizza bude za 2h. Po 2,5 hodinách volala zpátky kde pizza je a pán na telefoně ji řekl, že se musí počkat na více objednávek, že kvůli jedné pizze nevyjedou. Tohle mi opravdu nepřijde jako správné chování k zákazníkovi. Prosím o vysvětlení a zlepšení. Ráda bych do Fabriky chodila na jídlo i s celou rodinou, jak v dřívější době. S pozdravem, J. Doležalová
Fabrika Pizzerie Bowling | čtvrtek 30. prosince 2010, 15:45
To jsme rádi, že jste byla nakonec spokojená, a my se budeme snažit, aby se pán zaučil co nejdříve:-)
děkujeme naschledanou
Pavla | středa 29. prosince 2010, 20:36
Děkuji za odpověď, pizza to čekání napravila, byla výborná :-)) Samozdřejmě že chápu, že někdy toho má obsluha dost a proto pizzu nemůžu dostat dříve, spíše mě překvapil ten člověk, který mi zvedl telefon, na něj se můj názor nezměnil. Hezké svátky přeji
Tomáš Novotný | středa 29. prosince 2010, 17:00
To POPO: Mistře, nic mi do toho není, leč doporučuji si vždy problém vyřešit s konkrétní osobou, já to tak dělám. Fabrika a obsluha je v pohodě a fakt, že sem píšeš jak za komárů a ještě anonymně, mi stačí. Dej si facku a řekni to mámě.
Fabrika Pizzerie Bowling | středa 29. prosince 2010, 13:52
Dobrý den
děkujeme za Vaší pochvalu a přejeme hezké svátky.
Hanka | středa 29. prosince 2010, 13:35
Dobrý den, já mohu dnes Fabriku jen pochválit,obsluha bezvadná,pizza byla na stole do 10-ti minut a to jsme nebyli zdaleka jediní zákazníci. Takže pochvala :-)
Fabrika Pizzerie Bowling | úterý 28. prosince 2010, 22:56
Dobrý večer,
paní Pavle se omlouváme za čekání na pizzu, rozvozů bylo bohužel hodně a z toho jeden až do Přibyslavi.
Telefony samozřejmě zvedáme, ale máme 3 linky a jednoho člověka,. který se o braní telefonů stará, pevná linka nebyla vyvěšená- byla obsazená hovorem zákazníka, který se dovolal před Vámi.
Velice se omlouváme.
Pane Popo- co máte konkrténě na mysli, jakym způsobem byla na Vás naše servírka nepříjemná?
ONLINE OBJEDNÁVKA JÍDLA ZDE
Rozvoz pizzy po Havlíčkově Brodě 30 Kč
Polední menu za 89 Kč